10 November 2010

Hai. Saya kembali.

Lupakan lah pasal entri pasal DiGi iPhone pe jadah kat bawah ni. Tengok task second last pun dah bebel ada empat jam. Mana sempat nak ambik gambar pastu tepek dalam sticker dia bagi bla bla bla. Saya takda kuli nak tolong buat benda-benda tu.

Hai! Saya kembaliiiii!

Tetiba rasa nak update blog sebab bosan dengan buku BM, BI, Sejarah, Science, Agama ngan Ekonomi. Subjek yang tak dinyatakan bermakna subjek tu nanti-nanti aku belajar.

Nanti-nanti palotak you SPM lagi 12 hari -.-

Nanti saya ada topik hangat nak diceritakan. I dont know whether I have enough time or not. Nanti lah lepas SPM saya cerita okay?

Lepas ni saya nak guna kata ganti diri 'saya/awak' tau. Taknak guna aku/kau. Takut ada yang tak senang. Well, manusia ni kan complicated gila nak mam. Buat itu salah, buat ini salah. Dah tu nak buat mende?

Ok bye nak buat practice Science banyak-banyak. Improving sikit-sikit ni. Nak kejar A+

0 Awan: