07 September 2010

Gambar Gliderados

Hah meh cuci mata. Aku tau nak dekat-dekat raya ni korang dok tengok lampu liplapliplap je kan. Rosak iris korang. Sekarang tengok haiwan peliharaan kakak yang dijaga oleh saya. Boleh tak gitu kakchik?
Meet Amla & Bafia!

Hah menggagau cari susu.


Eh silap ni abang depa, Bo yang dah hilang tu :(
(March 2010 - September 2010)

Haa ni mak pak depa. Dont ask me why the daddy is very yellowish.
Tak cukup nutrient. Previous owner tak jaga elok kot.

Ini pun mak pak depa.

Comel kan? Bela ah bela! Bela! Bela ramai-ramai! Tak, tak marah pun.
Mengadanye lah hai.

Akhir kata, FUYOH! Tomeyh nyep mewnartunk nieyh!

4 Awan:

❤cik kipas❤ berkata...

comey yerk....
huhu..
na satu boley??

nuriz berkata...

cutenyer dia lawa corak bulu dia

Kalista berkata...

Kau beli, hadiahkan aku satu mewnartunk nieyh! hhahaha

Tanpa Nama berkata...

eh eh.
sama!
tapi dah tak berani nak pegang.
fobia!

:D